Wednesday, March 12, 2014

Kak Zai

yesterday morning, we at the office were saddened by an unexpected news.  one of our staff in CIB, Kak Zai, passed away before 9.00 a.m.

semuanya bermula dari batuk yang panjang.  sehingga melarat menjadi penyakit yang serius.  and she had been staying at home on medical leave for a couple of years.

Photo taken from Kak Zai's WhatsApp profile

kepada yang baru mengenali arwah Kak Zai, mungkin mendapati dia seorang yang kurang bercakap.  tapi kalau dah kenal lama, dalam diam-diam dia tu, sebenarnya dia agak peramah jugak.

pada aku, arwah Kak Zai ni seorang yang suka menolong orang.  di samping tu, dia tak kedekut ilmu.  aku belajar masak kuah kacang {ama macam arwah mak masak} pun dari Kak Zai.

semoga roh arwah Kak Zai dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.  aamiin.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...