Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 9, 2014

lady in red

i always have a soft spot for dark colors, especially black, navy blue & dark grey.  antara tiga tu, navy blue yang aku paling suka.  tapi bukan bermakna color yang lain aku tak suka.  ada jugak yang aku suka, contohnya hijau, putih & electric blue.

daripada beratus banyak senarai color yang memang sedia ada, ada 3 colors yang menjadi my least favourable colors.   they are pink, orange & red.


tapi sejak akhir-akhir ni, aku mula suka pada color merah.  ntah kenapa, tiap kali kalau aku survey barang, merah mesti jatuh pada pilihan ketiga.  selalunya aku tak pandang color merah.  dina je yang suka color merah ni.  hehe...

mula-mula sekali aku beli blouse. lepas tu baju kurung moden.  then instant shawl.  dan akhir sekali handbag.  now sedang berkira-kira nak beli skirt merah pulak.  *wink*

itu je lah nak share.  takde cerita menarik sebenarnya.  hehe..

navy blue is still my number one!  ^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...