Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 23, 2013

appreciation luncheon

2 minggu lepas, aku dapat luncheon invitation dari unit CIB 8.  tapi bukan aku sorang je, ramai lagi.  aku salah seorang dari yang dijemput.


a day before this luncheon, CIB 8 dah raikan quite a few guests from the bank for tea di delicious, St. Mary Residences.  so dengan guests yang agak ramai kali ni, luncheon ni telah diadakan di dewan 7th floor je.


tujuan luncheon ni diadakan adalah sebagai penghargaan kepada kitaorang, katanya.  konon-konon nya, kitaorang ni ada membantu serba sedikit dalam kerja-kerja seharian unit diaorang sehingga kan perjalanan kerja diaorang tu smooth dan teratur.

standing from left:  Lina, Os & Suhada
sitting from left:  Fiona & Kak Zal

tanpa bantuan kitaorang, tak mungkin kerja-kerja diaorang dapat dilaksanakan dengan jayanya.  itu "kata nya" lah ya.  betul ke tidak aku tak pasti.  itu kena tanya CIB 8 punya unit head ok.  CIB 8 ni pun antara unit yang creative jugak.  ada beberapa event sebelum ni yang diinisiatifkan dari idea-idea diaorang.

from left:  Shazlina, me & Maliz

anyway, antara menu yang dihidangkan ialah nasi putih, nasi goreng, mee hoon goreng, rendang ayam, rendang daging, dalca, sotong goreng tepung dan bebola udang tepung.  di samping tembikai dan air oren, ada jugak kek chocolate moist dari Secret Recipe.  kebetulan ada one of the guests birthdaynya semalam, tu yang ada kek tu.

CIB 8
from left:  Lina, Ming Ee, Ms Joanna, Fei Na & Daniel

last but not least, i wish to thank CIB 8 for inviting me.  a big thank you to Ms Joanna Yu, Daniel, Fei Na, Ming Ee and Lina for being a lovely host.  it was an enjoyable afternoon.

CIB 8 is the very first unit has ever done this in my 17 years with the Bank.  bravo!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...