Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 23, 2013

Linda MY ~ part ii

since my first visit, aku plan nak pergi hospital samada semalam atau hari ni.  aku nak melawat k. linda lagi.  namun, takde siapa yang dapat menentang ketentuan Allah.  k. linda lebih dulu dijemput menemui Penciptanya kelmarin, rabu, 20 februari 2013.

aku dapat tau pun melalui her FB wall.  sejak melawat arwah minggu lepas, tiap-tiap pagi aku akan intai wall arwah sebab nak mengetahui keadaannya.  pagi rabu tu aku tengok husband dia ada post mengenai keadaan dia yang kurang stabil pada malam sebelumnya.

Abang Rahman & arwah K.Linda during their nikah ceremony in 2002
Picture taken from her FB cover photo

bila aku check balik lebih kurang pukul 1.00 tengahari, k.linda telahpun kembali ke rahmatullah.  innalillahhiwainna ilaihiroji'un.  agak terkejut.  sedih pun ya.  kalau aku yang tak rapat dengan arwah ni rasa sedih dengan pemergiannya, apatah lagi keluarga yang paling dekat.  aku faham perasaan tu.

salam takziah diucapkan kepada keluarga k.linda terutama sekali suaminya. Abang Rahman.  semoga redha dan tabah menghadapi dugaan ini.  daripadaNya kita datang, kepadaNya kita kembali.  semoga rohnya dicucuri rahmat.  al-fatihah.

kita juga akan menyusul.  bila?  hanya Allah yang tahu...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...