Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 29, 2012

rain, rain, go away

sekarang ni musim hujan.  hari-hari hujan.  bila hujan petang, jalan jam sesangat.  especially when office hours ended.  apa-apa pun, alhamdulillah.  pasti ada rahmat di sebaliknya.  salah satunya ialah aku boleh update blog aku ni.  hehe...!

petang selasa hari tu hujan lebat.  aku pulak kena stayback.  aku noticed sampai masa aku nak balik pukul 8.00 malam masih tak berhenti lagi.  jalan bukan setakat jam ~ tak bergerak langsung!  mungkin sebab cuti sekolah kot.  tak pun sebab ramai orang turun kl untuk perhimpunan umno.  hmmm...


so mr. hubby yang nak datang fetch aku telah singgah di Concorde Hotel because of nature calls  *wink*  at the moment, watch showed 8.30 p.m, jalan masih jam, hujan belum berhenti.  alang-alang dah singgah, mr. hubby suggested to have dinner.  alhamdulillah...  ^_^

 
 
mr. hubby ordered Aglio Olio e Peperoncino Spaghettiha.. nama sikit punya panjang doh!  and i ordered MP Club Sandwich and lime asam juice.


habis makan, hujan renyai-renyai.  jalan masih jam, tapi dah gerak sikitlah.  aku bagitau dina akan sampai rumah pukul 9, tapi sampai pukul 10.10 p.m.  i'm sorry, anak.


it's nice to have quality time alone with mr. hubby ~ especially impromptu!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...