Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 17, 2012

rezeki ramadhan

tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima.  alhamdulillah, syukur.

minggu kedua puasa hari tu lai kin bagi buah kurma.  walaupun aku tak makan buah kurma, tapi mr. hubby makan.   so aku sangat-sangat berterima kasih pada lai kin.


minggu lepas, mei lin bagi gift.  aku tak tau apa kat dalamnya. tapi dari nama di paper bagnya tu, aku agak mesti menarik. "raya gift for you," kata mei lin.   thanks mei lin!



and yesterday i received a paper bag with 2 boxes in it from Ms Carol Niam.   carol selalu bagi makananan kat aku.   kadang-kadang donut J.Co atau fondue Beard Papa.   sponge cake dari Lavender Bakery dan Chewy Junior puff pun dia pernah bagi jugak.


nama kat paper bag yang carol bagi tu bertulis Levain.   first time aku dengar nama tu.   bila aku bukak kotak dan tengok ke dalam, nampak menarik sangat.   comel-comel pulak tu, sayang nak makan ^_^  thank you so much, carol.


selain dari tu, terima kasih jugak kepada ms alice sebab bagi duit raya.  walaupun dia sedang bercuti for 1 1/2 months now, dia tetap tak lupa.   thank you alice!

last but not least, a heartfelt thank you to soulmate for assisting ~ physically & financially :) in the preparation for syawal.   it's more meaningful with your support, dear.   te amo.

feel sad that ramadhan is leaving us...?



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...