Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 10, 2012

from klcc to pavilion

last entry aku ada bagitau yang kitaorang ni allergic kalau duduk rumah lama-lama kan?  huhu..!  so hari ni aku & mr. hubby keluar berdua ke klcc.  again???  kitaorang pergi klcc sebab baju dina yang aku beli hari tu cashier nya 'terlupa' nak tanggalkan tag.  macam mana pulak nak pakai kan?

dah alang-alang sampai klcc, aku ajak mr. hubby pergi pavilion.  nak survey barang.  kereta still parked kat klcc, so kitaorang pergi pavilion via the klcc pedestrian walkway.


ok gak lalu ikut situ.  selain berbumbung, ada air-cond.  lega..!  mungkin sebab agak awal lagi, so tak ramai orang masa tu.  it took us 15 minutes to reach pavilion.

sampai pavilion, we went straight to the point.  aku tau nak cari apa, so terus je pergi ke butik tu.  sekejap je pun kitaorang kat pavilion.  lebih kurang setengah jam kot.  lepas tu gerak semula ke klcc.


sampai klcc, sebelum ke parking lot, singgah di Candylicious.  cari coklat yang aku nak ~ Reese's.  ada pun!  susah nak cari coklat ni kat kebanyakan supermarket.  mostly ada kat airport je.

kitaorang tak singgah makan atau minum pun.  kat rumah ada banyak makanan.  ada pizza, nasi ayam, mee kari serta lauk-pauk dari sri melaka catering.  hehe...  jimat di situ.  apa-apa pun, terima kasih kepada mil & leez yang rajin memasak.  ^_^

theme color for the day ~ grey

balik cepat-cepat sebab nak tengok Eternamente Tuya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...