Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 4, 2012

from jpo to klcc

hari ni aku & mr. hubby cuti.  selalu kalau time cuti, kitaorang ni payah nak duduk rumah lama-lama.  panas punggung!  hehe...  padahal baru je balik dari jb hari sabtu hari tu kan?  hmm...

so pagi tadi we went to klcc.  sampai klcc, straight to the point ~ isetan.  ada nak beli barang sikit untuk aku dan dina.  mr. hubby tak heran dah sebab dia dah beli kat jpo hari tu  :)

pakcik baju putih tu saje je posing kat situ sebab tau aku nak ambik gambar  ^o^

dah lain dah susun atur kat isetan tu.  masa aku pergi last april, dia sedang renovation. sekarang ni masih renovation lagi, tapi dah almost finish lah.  supermarket pun dah lain. dulu kat atas, sekarang kat bawah.  siap ada tempat makan lagi.

fishcake anyone?

by the way, supermarket isetan sedang promosi Korean Food Fair until end of next week, kalau tak silap lah.  nampak banyak gak makanan disediakan, tapi kitaorang tak beli pun.  was-was!  adalah ternampak sticker bertanda 'no pork', tapi itu tak bermakna halal kan? ;)

dari klcc, kitaorang ke great eastern mall for lunch.  eh, pelik tu.  dah alang-alang kat klcc, apasal tak makan kat situ je?  kan?  aku pun pelik.  huhu..!

fried squid with buttermilk

takde apa-apa yang peliklah, kitaorang memang biasa macam ni.  anyway, tadi kitaorang makan di restoran cozy house.  we ordered food yang biasa-biasa je - nasi goreng tomyam, nasi goreng ikan masin, mee siam singapore & fried squid with butter milk.

lepas makan, rushing balik rumah sebab nak tengok Destined Hearts!  ^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...