Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 25, 2011

Secretaries Week Lunch

plan asal nak puasa hari ni.  dah siap sahur pun pagi tadi.  dalam 9.20 a.m. ada email dari Ms Joanna, one of the directors kat sini.  aku nampak title email ’Secretaries Week Lunch’.  tak ambik pot sangatlah sebab time tu tengah busy.  bila line dah clear, baru baca email tu.  rupa-rupanya ada lunch for all the secretaries in 24th floor ni. ingatkan esok lusa ke apa, sekali hari ni da..!  so puasa macam mana?  he..he… ^_^

from left:  Kai Shin, Lina, Nadia & Ida

reservation made for 12.45 p.m, tapi kitaorang bergerak ke Shangri-la Hotel almost 1.00 pm.  It took us between 5-10 minutes by walking.  aku, maliz, fiona, suhada, siti & adelin antara yang terakhir sampai.  sampai lemon garden, depa yang sampai awal dah start makan.  wei!  nampak menyelerakan.  jom makan!

from left:  Adelin, Yati, Pauline + Nadia


Lemon Garden serves international buffet with Chinese, Indian, Japanese & Italian cuisines, to name a few.  The spread is bountiful & lavish with the freshest ingredients.  walaupun tak sempat nak merasa semua food kat situ, itu pun dah memadai.  ditambah pulak dengan makanan 'bergossip' panas, memang kenyang.  kenyang giler nyah!


from left:  Suhada, Fiona + Maliz

sesapa yang mencari lunch buffet yang best, this is the place.  it's worth your every penny even though a bit expensive.  aku tak ambik gambar makanan sebab banyak sangat jenisnya.  so aku ambik gambar secretaries kat dept aku yang gojes-gojes belaka ni.  ada 2-3 kerat je lagi yang masih anak dara, yang selebihnya tu dah jadi mak dara.  hi..hi..  jangan marah ok?


from left:  Maliz, Yuen, me & Siti

last sekali aku datang lunch kat sini dengan Yuen, maliz, Fahzurah & Choo.  walaupun hal tu berlaku a few years back, tapi aku still tak lupa.  baru je habis bercakap pasal yuen, tak semena-mena yuen muncul.  speak of the devil!  macam mana dia boleh ada kat sini?  anyway, dia masih macam dulu, peramah & jovial.

to Ms Alice, thank you very much.  i had so much fun.   and i really appreciate that, really!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...