Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 6, 2011

rice or fish?

nak kata minum petang, takde air teh atau kopi pun.  kuih-muih ala kadar ada lah ~ pisang goreng dan jemput-jemput pisang.  kira minum petang gak tu kan, tapi minum air kosong je.  so jemput minum semua...

tengahari tadi aku dah tepu idea nak masak apa untuk lunch.  tengahari semalam dah masak ala-ala thai food.  semua seafood dalam freezer aku dah habiskan semalam.  nak makan nasi, macam jemu pulak.  bukak freezer tengok apa yang masih ada.  ha..!  ada pun, nasib baik belum expired  ^_^


so lunch tadi kitaorang makan fish & chipswestern food uolss!  chips tu aku gantikan dengan curly fries sebab dina suka sangat-sangat curly fries.  for side dish, aku guna mixed vege yang cuma perlu dicelur je.  dan dihidang bersama tartar sauce.  siap!

selaku weekend chef, aku tabik spring pada suri rumahtangga yang sentiasa creative memasak lunch setiap hari  :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...