Sunday, January 30, 2011

pagi yang hujan

sepatutnya pagi ni pergi jogging.  tapi hujan dah turun.  memula tadi renyai halus je, lepas tu agak lebat pulak.  so beriadah kat rumah je lah.  kira exercise gak ni.  exercise jari.  he..he..

masa mengemas rumah tadi, aku perasan sesuatu.  rumah ni penghuninya takde lah ramai mana pun.  tapi tengoklah ni.  bukan nak menunjuk ya.  disebabkan memasing malazzz sangat nak simpan dalam rak kasut, ini lah hasilnya..!  dah macam Vincci lah pulak.  harus lah ada yang kena jerit kang ni.


by the way, petang semalam pergi rumah mertua.  cukup quorum kalu, memang meriah!  kalau sebelum ni aida sibuk promote Monavie, sekarang ni promote CocoaCollagen pulak.  aku & leez pun terjebak.  yeen yang sedang sarat tu pun tak nak ketinggalan.  siap order untuk stok lepas bersalin nanti.  perghh!


ini bukan iklan berbayar ya.  kalau nak bayar boleh gak.  ahakss!!!  kalau ada sesapa nak beli jus Monavie ataupun CocoaCollagen, bolehlah order dari Puan Aida.  details you can get from luvelymummy.  pasti mulus & mantop!

note:  Ratu Jamu, business ok ka?  ^_^


3 comments:

  1. Memang dahhhhhssssyyyyaaatttttt...!!!!!

    ReplyDelete
  2. Sama macam akak. Dah siap2 dgn Hubby dan anak2..Tup..tup..ujan.. Emm exercise bijik mata je lah..

    ReplyDelete
  3. luvemummy,
    terbaekkk!

    K.Yan,
    plan nk ganti esok pegi jogging. Hrp2 cuaca baiklah kan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...