Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 14, 2010

relaxing

dah 2 minggu aku mc ni.  last week hubby cuti seminggu jaga aku, so adalah teman.  minggu ni, dina balik rumah awal petang.  dia cuti sekolah agama sebab ada UPSRA.  jadinya, takde lah boring sangat.  kot-kot dia menyanyi ke, talking on the phone with her friends ke, atau bergaduh ngan aku ke, tak lah sunyi.  kira meriah lah jugak rumah aku ni he..he...

so 4 minggu yang akan datang ni tak tau lah macam mana.  ayah ada gak datang rumah 2-3 kali seminggu.  apa-apa pun, mesti korang curious apa aku buat kat rumah kan?  meh lah aku cerita since aku pun tak tau nak buat entry pasal apa.  otak dah tepu nih!


7.00 a.m.    -  Watching TV:  Tanyalah Ustaz ~ lepas mc sok, boleh buat rancangan 'tanyalah akak' pulak hu..hu..
8.00 a.m.    -  House chores:  mengemas, menyapu, membasuh, lipat baju ~ tak adventure langsung!
9.00 a.m.    -  Melayari Internet ~ punyalah lama..!
12.30 p.m.  -  Lunch ~ bila masa aku masak?
3.00 p.m.    - Watching TV:  Stairway to Heaven ~ leez yang promote drama filipina ni
5.30 p.m.    - Watching TV:  Robber of My Heart ~ drama korea wajib ditengok
6.45 p.m.    - Mandi ~ la..la..la..

in between times yang aku mentioned kat atas tu, ada gak perkara-perkara yang aku buat tapi off-record, contohnya macam pergi toilet ~ takkan itu pun nak cerita hi..hi... berehat, membaca dan lain-lain lagi lah.  agak-agak mengantuk, aku tidur.  so, sorry lah kalau aku missed call atau lambat balas sms ya.

kata lunch time ~
"Allahhummabariklana fimarozaktana waqina'azabannar. Amin."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...