Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 22, 2010

istirehat

aku masih lagi beristirehat kat rumah.  lagi 3 minggu baru start keje.  rutin harian still sama, tapi dah ada chores yang adventure sikit lah sebab the wound is almost recovered.  cuma tak berani lagi nak angkat barang-barang yang berat.  so, apa nak update ni?

oh ya, baru teringat ada di antara koleksi photo-photo sensasi aku yang korang belum tengok lagi kan?  aku fikir ada baiknya aku upload gambar-gambar tu kat sini since takde cerita menarik nak diberitahu.  so layan je lah.

From left:  Dina, me, hubby, Boy, Ibu mertua & Miss Qee

dinner at JM Bariani House at Tesco Ampang, 6 days before my operation.  my hubby, mother-in-law & boy were fasting that day (last day of puasa enam).


nampak lazat je makanan ni semua kan?  sapa punya Blackberry yang inter-frame tu?  nasi bariani ayam & kambing, mee rebus, tauhu bakar & rojak petis.  makan tak hengat, mengalahkan orang puasa hu..hu...!


sesi foot massage di Manja Kakiitu khas untuk yang veteran he..he...  kitaorang yang muda belia ni pergi cuci mata kat kedai-kedai buku.  amalkan sikap suka membaca ^_^


gambar ni takde kena mengena dengan gambar kat atas tu.  this fruit basket was from my boss, Ms Alice.  she sent a week after my operation.  berat bakul tu ~ macam-macam ada...



pemandangan waktu pagi yang hening bila aku menolah keluar tingkap.  cewah!  masa ni my hubby & dina sibuk menyiapkan diri masing-masing ke tempat yang dituju.

apa nak buat lagi 3 minggu ni?  pergi bercuti ok gak kan?  la..la..la..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...