Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 12, 2010

life as a blogger

orang lain mungkin dah bertahun-tahun jadi blogger, dah tak heran lagi dah.  tapi aku baru je setahun.  apa-apa pun, aku kagum lah dengan diri aku sendiri.  ayat poyo je... 

masa memula start blogging last year, rasa cam blur je.  tak tahu nak post apa, nak decorate camana, dan bla..bla..bla...  so sekarang kalau tengok blog ni, ok tak?  lagi sekali poyo...

malam tadi aku decide nak tukar design blog ni.  cam dah lama je pakai design yang lama tu, nak cuba yang baru pulak.  biar nampak lain dan lebih bermaya ya cik mon.  tak nak lah visitors boring bila datang melawat kawasan.  he..he...


ramai orang bercuti sempena cuti sekolah 2 minggu ni.  jalanraya pun clear.  office pulak senyap sunyi sebab ada staff yang ambik cuti sampai 2 minggu jugak.  macam dia pulak yang sekolah ho..ho...  aku takde plan pun, tapi adalah apply cuti hari isnin & selasa ni.  saja nak berehat kat rumah.  kalau nak keluar pun, bawak dina jalan-jalan sekitar kl je.  dah lah kerja kat kl, bersiar-siar pun dalam kl gak.  boring siot!

got to go.  perut dah berdisko.  nak makan nasi lemak & kopi o! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...