Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 11, 2010

Allah selamatkan kamu...

kitaorang baru balik dari Aeon AU2.  beli barang rumah yang dah habis, tapi sambil menyelam minum air gak.  tu yang kembung sikit ni.  mana taknya, nampak je barang yang dah reduced price, rembat jugak walaupun takde dalam list.
by the way, before besday, aku ada mentioned kat my hubby yang aku nak cosmetics Skin Food for birthday present.  last Tuesday dia ada ajak aku pergi beli, tapi aku tak sihat.  so tadi lepas beli barang kat Jusco, dia suruh aku pilih apa yang aku nak kat outlet situ.  syok nya!  unfortunately 2 of the items that I wanted takde stok.  frust sikit lah.  anyway, aku still happy sebab tercapai gak azam aku yang satu ni.  mulai tahun ni aku memang dah tak nak beli/guna lagi barangan M.A.C.  walaupun darjah kesempurnaan texture lipsticknya begitu tinggi, aku harus tinggalkan dia.  ada sebab-sebab peribadi yang aku malas nak cerita.


lepas shopping, perut dah berkeroncong so kitaorang pergi makan.  my hubby tau aku suka Thai food, apalagi kitaorang pun menjamu selera kat Lerk Thai.  each of us order ala carte:  crabmeat fried rice + belacan fried rice & fried seafood glass noodle.

Exotic Pomelo Salad with Shrimps & Peanuts
Photo courtesy of http://www.lerkthai.com.sg/

Thai Special Prawn Cake
Photo courtesy of http://www.lerkthai.com.sg/

Tomyam Seafood Clear Soup
Photo courtesy of http://www.lerkthai.com.sg/

pastu tambah dengan pomelo salad as appetizer, prawn cake, tomyam seafood, and tago (thai pudding with coconut jelly in pandan cup) as dessert.  beverages:  iced lemon tea + iced lemon grass & iced pandan leave.
kitaorang tak teringat langsung nak ambik gambar sebelum makan tadi sebab masing-masing teruja tahap maksima bila tengok semua makanan tu.  so gambar-gambar kat atas tu diambil dari website Lerk Thai.  keluar je dari Lerk Thai tadi snap gambar podium restoran tu sebagai kenangan.


dessert tak habis kitaorang bawak balik.  ada balance lagi 2.  memang sedap, recommended!  since gambar tago takde dalam website untuk aku tunjuk kat sini, aku pun ambik lah gambar via my handphone.  sorry lah, gambar kurang memuaskan.  handphone cap ayam je...  ahaks!!!


Note:  Yo bo, kamsa hamnida.  Sarang he...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...