Thursday, January 14, 2016

January babies

dah 2 minggu kita melangkah ke tahun 2016.  korang ada azam baru ke?  aku…  err…  takde kot.  bukan tak nak berazam, tapi rasanya azam tahun yang sudah-sudah tak terlaksana lagi.  so aku rasa baik aku stay dengan azam yang lama tu.  harap-harap boleh direalisasikan, in shaa Allah.

sekadar gambar hiasan

selepas sebulan lebih sekolah cuti penghujung tahun lepas, keadaan is back to normal this month.  school – office – home.  school – office – home.  itu je lah rutinnya.  kadang-kadang tu timbul jugak rasa bosan.  macam nak berhenti kerja je rasanya.  hehe…

Indah, si comel baju pink tu pun nak tiup lilin jugak  ^_^

anyway, Sabtu lepas, Abu Bakar clan meraikan the first birthday in 2016 for January babies.  birthday nephew and bil fell on the same day i.e. 5th January.  so once again, here’s wishing Ahmad Farren Adam and Ahmad Azrilrizal a very happy birthday.  semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yang baik serta sentiasa di dalam lindungan Allah.  Aamiin.


macam-macam jugak yang mil masak hari tu.  tapi aku takde lah gambik ambar ya.  selain nasi minyak dan lauk-pauk, ada jugak mee rebus untuk anak-menantu serta cucu.  terima kasih mil.  terima jugak pada sil, Leez, sebab tolong mil masak  *_*

note:  Luvelymummy, kek birthday tu sumpah sedap!  (^_^)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...