Saturday, October 18, 2014

breaking dawn ~ part 2

semalam, aku dan mr. hubby cuti.  so seperti biasa, aktiviti waktu cuti ialah berjogging.  tapi aku taklah jogging, jalan je.  lepas jogging, kitaorang breakfast instead of tapau.


ingatkan takde apa-apa celebration.  tapi lepas sembahyang Jumaat semalam, mr. hubby bawak makan di Victoria Station.  yeah...!!!


aku pernah makan kat sini dulu.  dah lama dah.  masa tu berdua je dengan mr. hubby.  so semalam kitaorang bertiga dengan dina.


kitaorang sampai lebih kurang pukul 3.45 petang.  dah lepas time lunch.  so kat restoran tu takde orang pun masa kitaorang sampai tu.


menu restoran tu quite extensive.  lama jugak kitaorang study menu dia.  macam blur tak tau nak makan apa.  tapi bila waiter datang tanya order, terus je order apa yang terlintas kat fikiran.


we ordered Seafood Cocktail dan Cheese Wantons as appetizer.  dina ordered Mushroom Chicken with White Sauce and orange juice.


mr. hubby ordered Shish Kebab Steak and fresh apple juice.  aku pulak ordered Neptune Mermaid Delight and mango juice.  we didn't order desserts sebab masing-masing dah kekenyangan (^_^)


apa yang boleh aku kata pasal restoran ni.  service dia agak cepat.  ambiance nya bagus, cuma kurang pencahayaan.  tapi itu boleh dimaafkan sebab makanan dia sedap ~ untuk tekak aku lah.  hehe...  thank you mr. hubby.


last but not least, to mr hubby, thank you for being my husband, my partner, my lover and my best friend.  thank you for putting up with my petty fights and quarrels.  thank you for making my life magical.  thank you for everything...

semoga ikatan suci ini berkekalan hingga ke jannah dengan izin Allah.  aamiin.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...