Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 30, 2012

year end luncheon

as we're closing the curtain of 2012, we had arranged a lunch among us.  bunyi macam ramai tapi sebenarnya just a small group of 5 pax ~ aku, maliz, azlina, lina & suhada je.

clockwise from top:  Lina, Azlina, Suhada & Maliz

walaupun group yang kecil, nak mintak pendapat tentang venue punyalah payah.  kalau ramai pun susah nak bagi suggestion, apatah lagi a small group.  memang aku tak faham!

so we decided to have lunch at pavilion.  and the venue was Manhattan Fish Market.  for me yang first time makan kat manhattan fish market, aku rasa food dia ok jer.

from left:  Gummy Bear & Citrus Mint

untuk drinks, aku ordered Citrus Mint dan lina ordered Gummy Bear.  yang tiga orang lagi ordered air yang biasa-biasa je ~ pepsi, mountain dew & ice peach tea.  setakat air tu, tak kuasa mak nak ambik gambar nyah!

for sharing
clockwise from top: Fried Country Mushroom, Caesar Salad, Mud Pie Madness & Crispy Whitebalt

aku & maliz order appetizer, tapi kitaorang share.  azlina order caesar salad, untuk share jugak.  lina order appetizer for her main course.  itupun dia nak share jugak.  patutlah kecik!

Lina ordered Quad Delights

Seafood Sea-esta yang aku order kat bawah ni nampak macam kuah ladna kan?  tapi bila cecah dengan baguette, pergghhh!  sedap wei!  elok je sup dia meresap ke dalam roti tu. kat dalam sup tu ada scallops, mussels dan fish fillet.

Seafood Sea-esta

for desserts, we ordered Mud Pie Madness.  sedap tu memanglah sedap.  tapi ais krim base tu agak keras, menjongkeh dibuatnya.

Suhada ordered Dory 'N Chips

maliz & azlina ordered spaghetti dan suhada ordered Dory 'N Chips.  tapi kitaorang bukan setakat makan je tau.  kitaorang ada exhange of gifts.

a couple of days before the event kitaorang dah mengundi.  tapi sebelum tu, we were given a small form which included our name and 2 wish list.  then kitaorang cabut undi.  so everyone kena beli hadiah for the person as per the form.  kalau yang first wish list tak dapat atau tak jumpa, beli wish list yang kedua.

gift from Lina

so sebelum makanan sampai, kitaorang telah bertukar-tukar hadiah.  aku kena beli hadiah untuk azlina.  dan aku dapat hadiah dari lina.  semua orang happy sebab dapat hadiah yang diingini.


as usual, we talked + updated on stuff in the dept and people around us.  sambil makan, sambil borak.
apa-apa pun, semoga tahun baru ni disambut dengan azam yang lebih bermakna, insya'allah.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...