Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 23, 2012

sepetang di Great Eastern Mall

dah lama kitaorang tak ke sini.  kali akhir adalah 3-4 tahun lepas kot.  so last sunday kitaorang telah menjejakkan kaki lagi ke sini.  takde niat nak bershopping ok?  saja je jalan-jalan, wasting time...  ^_^

anyway, mostly kedai-kedai yang ada kat sini adalah kedai yang sama jugak.  tapi adalah beberapa kedai yang telah disappear.  kalau tak pun, kedai tu pindah ke lot atau tingkat yang lain.


kat sana, mr. hubby beli stuff yang dah lama dia cari.  dina as usual, beli story book.  aku planned nak beli blouse, tapi yang berkenan takde size.  jimat duit!  hehe...!

dari rumah petang tu, kitaorang masih kenyang.  tapi bila dah lama berjalan-jalan dalam keadaan berhawa dingin dan baru lepas hujan, perut macam lapar pulak.  huhu!  taktik je tu!


salah seorang peserta Kilauan Emas *wink*


there are a few restaurants in the mall, but The Cozy House dan Penang Village nampak menarik.  tapi kat cozy house tu ramai orang.  nampak macam tak cozy pulak.  so kitaorang pun ke penang village.


bila masuk ke restoran tu, kitaorang terpegun.  bukan lah jakun, hokey!  decoration kat restoran tu cantik, ala-ala english gitu.  tapi masakan penang & nyonya.  hahaha...!  anyway, memang nampak exclusive lah.  nak masuk pun takut.

malu-malu kucing!

mostly food kat situ ada dijual oleh street hawker.  tapi ada beberapa menu yang menjadi signature dishnya.  bezanya dengan street hawker cumalah presentation yang cantik, tempat yang menarik dan dilayan oleh waiter.  tu je.


nak kata sedap sangat, takde lah.  kata orang, boleh makan lah.  aku bagi 6/10 lah.  untuk restaurant decoration aku bagi 9/10.  tu memang aku tak nafikan.  serba putih.  memang cantik!  

nanti nak cuba the cozy house pulak.  mr. hubby, let's!  :)


2 comments:

  1. mood suda mari..!!!mood suda mari..!!!mood suda mari..!!! heeeee....

    welcome back!!!!

    kak, nak tye, akak pakai apps aper cer nak edit pic?

    ReplyDelete
    Replies
    1. luvelymummy,
      akak guna PicMonkey. utk collage, guna Picasa.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...