Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 27, 2012

nasi minyak ayam goreng

cuti sekolah 2 minggu dah mula.  so startlah dapat jemputan makan nasi minyak kan?  aku dapat jugak jemputan hari ni. dua jemputan lagi!  satu dari kakak si ziah, kak tipah di Sungai Besar.  satu lagi dari kak padil di Kuala Sawah.  initially, aku memang dah plan nak pergi rumah kak tipah.  tapi bila makcik aku hantar kad kak padil minggu lepas, aku tau mana satu yang aku harus pergi.




sampai rumah kak padil lebih kurang pukul 12.15 tengahari.  punyalah ramai orang time tu.  ingatkan kitaorang yang cepat!  tapi tak kisah sangat lah sebab nampak ramai familiar faces.  lepas pengantin sampai, kitaorang pun balik.  apa-apa pun, selamat pengantin baru diucapkan kepada Aqmar & Husin.  semoga kekal hingga ke akhir hayat.


lepas asar, aku & mr. hubby ke aeon au2.  nak cari barang sikit lah.  kat rumah ni barang cepat je habis, especially food.  hehe!




since rumah aku tak berasap hari ni, kitaorang beli dinner sekali.  dina nak A&W, tapi mr. hubby cakap dah selalu sangat makan.  so mr. hubby suggested beli KFC instead.  


bon appetit!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...