Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 1, 2012

girls just want to have lunch

khamis lepas, secretaries kat 24th floor ada luncheon sempena secretaries' week.  venue was still di shangri-la macam tahun lepas.  lunch ni sebenarnya ikut budi bicara boss.  kalau boss nak spend untuk secretary, dapatlah pergi.  kalau boss jenis tahi hidung masin, bye-bye lah.  mana ko tau tahi hidung rasanya masin?  ^_^




by the way, di kesempatan ni, aku nak ucapkan terima kasih kepada ms alice.  walaupun dia dah bagi hadiah masa birthday aku hari tu, she still bought me lunch.  bukan salah aku secretaries' week falls in april kan?


from left:  Suhada, Maliz, Haslina & Nadia


lunch buffet kat shangri-la macam biasa lah kan, serving up large & scrumptious buffet spread.  4 kali pusingan je aku dah surrender.  kenyang!  sorry, takde gambar makanan, cuma gambar attendees je.  tapi itu pun tak sempat nak capture semua orang.


from left:  Nadia, K.Piah, K.Naz, Haslina & Hairi


attendees pun more or less like last year.  cuma ida takde sebab maternity leave, so for temporary digantikan oleh Farah.  kai shin dah resigned last year, digantikan pulak oleh Sabrina.


Haslina & me


dan tahun ni ada additional 4 orang for the lunch ~ Hasliza from AMIL, hairi, Kak Naz & Kak Piah.  the more, the merrier.  memang gamat!


***************


cuti hari pekerja hari ni patutnya cuti dari membuat sebarang kerja kan.  betul tak?  semalam kat office pun takde mood nak buat kerja.  since dah cuti hari pekerja, ingatkan nak cuti masak hari ni.  itu sudah lebih...!  ;) 




anyway, untuk lunch hari ni, aku buat mee kari.  percubaan pertama sebenarnya ni.  rupa dan rasanya macam jadi.  nak kata 'menjadi' karang, bunyi macam riak pulak.  tapi bila nampak mr. hubby tambah semangkuk lagi, alhamdulillah.


mr. hubby tambah semangkuk lagi tu sebab nak ambik hati aku.  mak tau nyah :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...