Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 12, 2012

Risingtaste

a couple of months ago, i received an email from an online clothing store.  kedai tu berminat dengan blog aku.  dia request aku buat entry pasal kedai dia kat sini.  tak tau betul atau tidak, aku pun google kat internet.  mana lah tau, kot-kot spam email.

"Hello Dear, we saw your blog at http://juanaazahari.blogspot.com and wanted to get in touch with you. We like your blog and would like to bla bla bla..... or make a article about http://risingtaste.com at your blog. I hope you bla bla bla...... Yours Risingtaste.com".

Photo credit to Risingtaste

rupa-rupanya, kedai online tu memang wujud.  but it is based in Chinaada ke orang cina kat sana baca blog melayu?  hmmm...  anyway, aku tengok banyak betul baju kat kedai tu.  dah lah banyak, cantik-cantik pulak tu.  yang tak tahan tu, harganya memang murah giler!

satu perkara yang aku notice, mostly baju-baju kat situ free size.  ada jugak yang plus size, tapi limited.  aku ni kalau nak beli baju, harus pergi kedai yang ada lebih dari satu size.  baru lah meriah menyopping.  hi..hi...!

Photo credit toRisingtaste

selain baju-baju, kasut pun ada.  punyalah banyak, sampai nak muntah ok.  and finally, abundant of accessories.  hair accessories, bangles, earrings, etc, etc.  bolehlah surf websitenya sampai lebam ya ^_^

Photo credit toRisingtaste

so kalau korang berminat, bolehlah bershopping di Risingtaste.  according to its website, kedai tu memang buat delivery to malaysia.  and kalau ada sesapa yang dah pernah beli, boleh lah share info kat sini ya.  sharing is caring ok.

wajibul baca:  readers are solely responsible for any transaction made with Risingtaste.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...