Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 3, 2011

final year as a 12-year old child

after 3 years, dina's birthday this year fell on the 3rd of syawal.  dia punyalah happy sebab it was no longer bulan puasa.  tapi tahun ni dia tak lah kecoh mintak hadiah.  cuma satu je request ~ since it was her birthday, biar dia yang pilih venue untuk celebrate.

most of the time, aku lah yang selalu pilih venue kalau nak celebrate.  which means, ikut selera aku lah kan. he..he..  tapi sebelum aku sempat nak pilih, dia kata..."kalau mama boleh pilih Ayutthaya, kenapa dina tak boleh pilih sendiri?  ini birthday dina".  hmm... betul jugak tu.


so aku & mr. hubby biar je dia pilih mana dia nak pergi.  sekali dia pilih lemon garden da...!  ha.. ambik ko!  bukan calang-calang tempat tu.  boleh tahan jugak budak ni.  tak tau lah kenapa dia pilih kat situ.  malas nak tanya, yang penting dia happy.

birthday girl

chocolate fountain

there was a lavish buffet spread at the cafe.  kitaorang pun rambang mata, tak tau nak makan apa.  tapi dina paling suka food kat chocolate fountain tu, adalah 3-4 kali berulang ke situ.  mr. hubby as usual, sushi bar is his favourite spot.  makan oyster tak hengat!

chef sedang uli base for pizza

desserts ~ yummy!

aku makan serba sedikit most of the food kat situ, from malay, chinese, italian, indian & western.  satu je aku tak jamah ~ japanese food.  tak tau kenapa, tekak aku memang tak boleh terima makanan dari negara matahari terbit tu.  unfortunately, there's no thai food :(

note:  dina, selamat hari lahir.  semoga menjadi insan yang cemerlang dunia & akhirat.  salam sayang dari mama & papa.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...