Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 1, 2010

report card

aku cuti hari ni sebab nak pergi sekolah dina ambik report card.  sebenarnya tak payah cuti pun takpe sebab sekejap je.  belum pun pukul 9 aku dah balik dengan dina.  dina pergi sekolah sejam je hari ni.  tapi malas lah nak pergi kerja bila dah lambat dari time biasa.  duduk rumah boleh gak berblogging macam ni ha..  hu..hu...

malas nak cerita pasal result dina.  bikin panas je.  guru kelas dia, Puan Afidah siap tanya, "banyak main computer ke?"  perghh!  bisa..bisa...!  macam kerang busuk je aku depan cikgu tu tadi.  dah lah aku pergi sorang je sebab hubby tak dapat cuti.  kalau lama lagi aku kat depan cikgu tu, mau jadi kerang bakar kot!  he..he..

Photo courtesy from www.associatedcontent.com

bila difikir-fikir kan, tu pasal lah our parents dok suruh kita belajar masa kita kecik-kecik dulu.  apa yang diorang dah alami, apa yang diorang dah rasa, itu lah yang aku tempuh sekarang ni.  frust betul lah.

takde mood nak buat entry panjang-panjang.  chau chin chau!

2 comments:

  1. owhh.. ptt lah dina tanya kak juana tanya qila lunch kt pavi ke..
    cuti rupa nya...
    owh how i wish i could take a break like 2/3 days!

    :P

    ReplyDelete
  2. MissQee,
    as an intern, tak boleh apply cuti ke? 1/2 day pun ok. kalau boleh, kita rempit lah dua orang kat pavilion. amacam? :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...