Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 18, 2010

cerita merapu

sebenarnya, takde idea nak buat new post.  tapi teringin nak post sebab weekend hari tu tak post apa-apa.  nak tunggu this weekend macam lambat pulak kalau nak post.  nanti blog i bersawang you!  nak post ke, tak post ni?  la... dah tak tau apa nak post, tak payah lah post.  abih, apa ke jadahnya menaip-menaip ni kalau tak post?  apa aku merapu ni?  makcik confused!

aku mc lah hari ni.  sakit perut + sakit pinggang.  tu pasal lah merapu sebab otak tak boleh berfikir dengan baik.  tapi tak berehat pun.  dok mengadap pc ni dari pagi sampai lah sekarang.  tak jemu-jemu.  sakit-sakit pun dah tak peduli.  bak kata my hubby, aku ni internet-addict.  he..he.. :) 

Photo courtesy of www.vacationsmadeeasy.com

by the way, barang yang aku order from nek rock kat US, then she sent to Putrajaya, then her helper sent to my office dah sampai tadi.  hairi ada text bagitau ada parcel sampai.  tak sabar nak tunggu esok, aku mintak hairi hantar ke rumah.  alhamdulillah, dua-dua barang yang aku order are in good condition.  terima kasih, nek!

Photo courtesy of http://thethriftycouple.com

ok lah, got to go.  nak mandi, basuh baju sikit, then nak siapkan barang-barang dina untuk esok.  lepas tu tido.  esok kerja.  so sambung post weekend nanti lah ya.  adios!

berjaya jugak aku buat satu post minggu ni walaupun cerita merapu.  hu..hu..!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...