Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 10, 2009

learning from scratch...

dulu aku pernah ada angan-angan nak ada website sendiri. tapi bila fikirkan balik, nak buat apa. aku bukannya ada bisnes pun. poyo je lebih. blog ni pun aku tak berapa minat gak. tapi bila kawan office aku, maliz, bagitau yang blog ni senang sangat nak create, aku pun cuba jugaklah.

aku start dari zero. so kalau nak ikutkan, hari ni genaplah 5 hari dari tarikh aku mula buat blog ni. setakat hari ni, inilah hasil yang aku dah buat. bila tengok, ok gak lah. masa mula-mula buat tu, rasa kelakar gak lah. tengok orang lain punya blog, nampak cantik je. tapi bila bukak blog aku, hampeh! sebab takde rupa macam blog, rupa template tak siap adalah.

so dari sehari ke sehari, aku pun 'bege' lah blog aku ni. nampak macam ok tak? nanti aku bege lagi lah apa yang patut. tukar colour ke, tambah gambar ke, etc. tunggu...!!!

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...