Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 7, 2013

Sugarscarf

bila aku nampak fb wall Sugarscarf nak bukak butik kat Wangsa Melawati, punyalah teruja.  terus time tu jugak ajak aku mr. hubby pergi sekali nanti.

sebelum ni aku beli kat website Sugarscarf je.  then beli kat Parkson pulak.  pernah sekali pergi butik dia kat Seksyen 7 Shah Alam dengan miss qee.  tapi jangan haraplah nak pergi lagi.  jauh beb!  ^_^

Photo credit to Sugarscarf

so bila Sugarscarf nak bukak butik dekat dengan area rumah, aku memang happy habis.  tak perlu nak pergi jauh-jauh.  mr. hubby pun ok jer kalau nak temankan ke sini  ^_^

harap-harap, butik-butik tudung yang lain pun akan ikut jejak Sugarscarf dengan membuka branch kat area KL jugak.  hehe..!  suka-suki hati aku je kan.  ko sapa?



sempena pembukaannya, dari jauh dah boleh nampak belon-belon serta khemah berwarna hitam+pink di luar butik.  masa kitaorang sampai, lebih kurang pukul 10.20 pagi, dah ramai orang.  ingatkan aku yang cepat.  ada yang lebih cepat lagi rupanya...!  ^_^


masa aku dengan dina masuk butik, mr. hubby tunggu kat khemah.  nasib baik Sugarscarf ada sediakan food.  so sambil tunggu kitaorang, mr. hubby breakfast kat situ.  ada sandwich, curry puff, apam polka dot, spaghetti & mee rebus.  alhamdulillah.



kat dalam butik, aku macam blur kejap.  tak tau nak pilih yang mana satu.  dahlah banyak choice of tudung, orang pulak ramai.  aduyai... rambang mata!


kat fb wall Sugarscarf ada mentioned akan bagi free gift for the first 200 customers.  so aku pun pilih cepat-cepat dan beratur untuk buat payment.  harap-harap dapatlah free gift!  ^_^

antara pengunjung yang hadir

masa sedang beratur tu lah baru aku dapat 'menikmati' macam mana dekorasi butik tu.  beratur pun agak lama, so sempatlah snap a few photos.


if i'm not mistaken, butik kat wangsa melawati ni besar sikit dari butik kat shah alam.  sikit je lah..!  dekorasinya minimal, tapi menarik.  less is more kan?

gambar model Sugarscarf ~ Amirah Sulaiman

masa aku nak buat payment tu, owner Sugarscarf pun ada kat cashier.  aku pun selamba je snap gambar dia.   walaupun kurang mekap, Eyqa Sulaiman tu masih comel kan?  hehe..!

Eyqa Sulaiman (bertudung hitam)

overall, butik tu ok.  satu je 'kekurangan' yang aku noticed iaitu fitting roomnya ~ takde langsir.  kalau pengunjung semua perempuan takde masalah.  tapi bila ada kaum adam tak sesuai kan?  harap pihak Sugarscarf dapat perbaiki keadaan ni dalam masa yang terdekat ni ya  ^_^


last but not least, all the best to Eyqa Sulaiman & Sugarscarf.  semoga lebih sukses di masa-masa akan datang.  keep producing good quality and beautiful scarves in the future.

and thanks for the free gift too!  ^_^


4 comments:

  1. tehehe nak sibuk menanya boleh tak? adakah anda sempat tengok shawl ara yg two tone - glittered on one side tu? adakah santek? sebab nk gi kedai memang tak dapek la..kena bli online je..tapi dok memikir2 paranoid quality tak best. thx ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. didie,
      sis, saya tak sempat tengok shawl pun. saya terus tuju area express hijab je. next time kalau pergi saya bagitau ya ^_^

      Delete
  2. Best la. Suka dgn shawl sugarscarf yg cantik2 bangat.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ariana,
      kan? memang cantik2. kalau pergi butik dia boleh jadi rambang mata...! ^_^

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...