Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 17, 2011

random stories in one entry

ada beberapa ceritas nak share kat sini.  tapi ceritanya pendek-pendek belaka.  tu pasallah tajuknya dah jadi seperti di atas tu.  rojak!  takpe lah kan, sambil tu layan je lah gambar-gambar kat bawah ni ok.

below picture was taken masa celebrate mother's day kat sooka central hari tu.  before balik, dina nak pergi toilet so aku pun temankan.  nak dijadikan cerita, sinki kat toilet ni kedudukannya agak menarik.  kalau public toilet yang biasa kita tengok sinki diletakkan sebelah dengan dinding, tapi kat sini sinks are built in the middle of the restroom.  interesting!


weekend yang baru lepas ni aku & family semedang je tak lekat kat rumah.  bermula hari sabtu ada jemputan kahwin.  aku dengan mr. hubby je yang pergi.  dina tak ikut.  biasalah kan, budak-budak bila dah besar jarang nak ikut parents pergi memana.  petang tu sambil aku melayari internet, aku dengar ada incoming message.

Qaseh Myea Delisha bte. Ahmad Azrul

luvelymummy yang hantar sms.  rupa-rupanya dia hantar gambar Qaseh memakai baju yang kitaorang hadiahkan for her 2nd birthday.  alaa... comel, comel!  birthday qaseh sama dengan aku tapi si kecik tu celebrate birthday lambat sebab emaknya nak celebrate birthday sama-sama.  kesian qaseh.  he..he..  ^_^

Qisya Qaisara bte. Mohd Zamry

hari ahad pulak ada jemputan ke majlis aqiqah & cukur jambul Qisya.  qisya is the latest member to keluarga encik abu bakar & puan azizah.  she was born on 12th march 2011.  unfortunately dina didn't join us sebab dia ada program motivasi tahun 6 di FRIM for one day.  kesian dina!

semalam aku dan mr. hubby cuti.  dah terlanjur cuti, aku fikir ada baiknya pergi mahkamah syariah settle kan kes faraid tu.  we left the house at 11.15 a.m and parked the car at KTM.  while walking to mahkamah syariah, aku rasa terpanggil nak ambik gambar stesen keretapi lama tu.  dulu tempat tu sibuk dan sesak.  tapi sejak dah ada kl sentral, sunyi sepi je.

do you recognize that guy in the black shirt? ^_^

sampai mahkamah syariah, kitaorang terus turun ke basement untuk jumpa jurutaip.  tapi ada a few people dalam bilik jurutaip 1, so kitaorang tunggu kat luar.  sementara tunggu tu, aku ternampak satu iklan jawatan kosong.  aku curious, nak tau apa agaknya jawatan kosong yang ada kat mahkamah syariah tu.  mana tau, kalau seswai boleh gak apply.


alhamdulillah, satu step dah settled.  sebutan kes will be held in 2 weeks time.  seminggu dari sebutan kes baru sijil faraid akan dikeluarkan.  lepas tu a few steps kat Amanah Raya pulak.  sigh..  :(

jawatan kat atas tu masih terbuka.  berminat?


2 comments:

  1. salam.. jemput2 la ke my blog (Aku Sebutir Pasir) kalau berminat nak baca my travel experiences ke 46 buah negara.. :)

    ReplyDelete
  2. JHaZKiTaRo,
    salam. terima kasih sbb sudi singgah. saya dah intai2 blog kamu. nanti saya dtg lagi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...